Acasa Trenduri Ce înseamnă optimizare SEO?

Ce înseamnă optimizare SEO?

de BeCool

Dacă ai intrat în lumea afacerilor din mediul online cu siguranță ai auzit măcar odată termenul de optimizare SEO. Pentru ca un site să ajungă în topul căutărilor clienților are nevoie nu doar de un content inspirat și o grafică reușită, ci și de optimizare pentru motorul de căutare. Orice informație avem nevoie, dăm repede un search pe Google și ni se afișează o serie de rezultate. O afacere de succes se traduce tocmai prin poziția ocupată pe aceste pagini, cu alte cuvinte trebuie să fii cât mai repede vizibil pentru a atrage atenția clienților.

Orice antreprenor are nevoie de promovare, de campanii de marketing pentru a se face cunoscut în rândul publicului țintă. Această misiune nu este tocmai ușoară motiv pentru care au apărut firmele specializate de marketing. Rolul lor este acela de a crea diverse advertoriale  pentru a-ți promova afacerea și pentru a genera un trafic cât mai mare de persoane.

Punctele forte ale unui astfel de serviciu

Deși prețul poate ți se va părea puțin cam ridicat, trebuie să înțelegi că munca depusă de persoanele calificate în acest domeniu, te ajută să devii cunoscut în rândul cititorilor/utilizatorilor diverselor site-uri/publicații. În funcție de specificul fiecărui business, firmele de marketing te vor ajuta să:

·  obții notorietate în mediul online;

·  urci sistematic în rezultatele paginilor Google;

·  ai parte de mai multă promovare și astfel brandul tău să ajungă la un număr cât mai mare de oameni.

De regulă, firmele cu experiență și tradiție în domeniu au o serie de site-uri în portofoliu unde postează articole, recenzii sau review-uri despre anumite produse. În felul acesta, utilizatorii site-ului află mult mai rapid informațiile. În plus, au la dispoziție chiar în interiorul unui articol linkul direct către pagina promovată.  De la rețete de gătit și până la informații despre grădinărit, modă sau lifestyle, gama este variată și acoperă necesitățile și curiozitățile zilnice ale oamenilor.

Mediul online este locul unde oamenii caută informații și cumpără produsele dorite. În ultimul an, pe fondul Sars-Cov-19, activitatea economică a magazinelor s-a mutat aici, tot mai mulți cumpărători preferând să comande online. Aglomerația din marile centre comerciale, timpul pierdut în trafic și teama de o posibilă infectare sunt principalii factori care au dus la această migrare în online.

Dacă până acum, nu toate afacerile se bucurau de o vizibilitate prea mare în mediul online, bazându-se mai mult pe magazinele fizice deschise în țară, acum, majoritatea antreprenorilor caută să își promoveze brandul pentru a atrage atenția cumpărătorilor. Competitivitatea este acerbă motiv pentru care advertorialele sunt cele care reușesc să facă diferența dintre două site-uri care comercializează încălțăminte, spre exemplu.

Clienții au posibilitatea de a opta între:

·  advertoriale brand awareness unde produsul/site-ul/afacerea este promovat/a în mod direct, oferindu-se inclusiv datele de contact sau linkurile de accesare;

·  advertoriale SEO unde accentul se pune pe conținutul unui articol și pe inserarea unor cuvinte cheie care să facă trimitere la un anumit site. În felul acesta, se realizează o promovare mascată.

S-ar putea sa va placa si asta

Lasa un comentariu