Home Diverse Clădiri de birouri de închiriat în Oradea vs. birouri în vile sau în apartamente

Clădiri de birouri de închiriat în Oradea vs. birouri în vile sau în apartamente

by BeCool

Deşi există suficient de multe clădiri cu birouri de închiriat în Oradea la un raport calitate-pret foarte bun, încă există persoane de afaceri care preferă să lucreze într-o vilă sau chiar într-un apartament, să închirieze astfel de proprietăţi pentru angajaţii lor.

Adevărul este că există, de ambele părţi, atât avantaje, cât şi dezavantaje, însă prestanța oferită de o clădire de birouri nu se poate compara cu nimic. În timp ce avocaţii prefera birouri în vile vechi şi pline de istorie, reprezentanţii companiilor IT optează pentru clădiri de birouri de închiriat moderne, chiar din sticlă.

Vila de birouri vs. clădire modernă dedicată spaţiului pentru birouri

Avantajele unei vile închiriată ca şi spaţiu de birouri versus clădirile moderne clădite şi închiriate special în acest scop depind de priorităţile companiei care se mută într-un astfel de spaţiu. Sunt situaţii în care vilele din centrul oraşului, cu o arhitectură deosebită au o prestanţă deosebită şi sunt de preferat clădirilor de birouri.

Din păcate, vilele de închiriat au mai multe dezavantaje decât avantaje, de la spaţiul foarte mic dedicat birourilor, amenajate aşa cum se poate în camerele vilei, până la insuficiente locuri de parcare sau dotarea necorespunzătoare a vilei pentru că angajaţii să îşi poată desfăşura munca în mod corespunzător.

De asemenea, costurile de întreţinere totale sunt mult mai mari în cazul vilelor, iar vilele sunt potrivite numai pentru o categorie de companii, care au un număr redus de angajaţi, deoarece spaţiul este limitat. În plus, proprietarii vilelor nu se arăta atât de bucuroşi şi de dispuşi să mai negocieze chiria sau să facă unele modificări în cadrul vilei care ar aduce beneficii angajaţilor, pe cheltuiala chiriaşilor, desigur.

Clădiri de birouri vs. birouri în vile – ce spun angajaţii?

De regulă, alegerea unei clădiri de birouri de închiriat nu depinde de opinia angajaţilor, de cele mai multe ori aceasta nici nu este solicitată, însă opinia lor ulterioară contează foarte mult pentru că astfel se va face o diferenţă între muncă la birou într-o vilă şi munca la birou într-un spaţiu special destinat birourilor.

Într-o clădire de birouri:

·               serviciile de curăţenie, de pază şi protecţie, precum şi alte servicii sunt imediat disponibile;

Cele mai citite articole

·               există deja montat aer condiţionat şi un sistem de încălzire bun;

·               există deja stabilită o reţea de internet şi de telefonie de mare viteză;

·               există un loc de parcare închis foarte bine delimitat cu suficient de multe spaţii de parcare;

·               există lift modern, dar şi alte facilităţi, dacă biroul face parte din clasa A.

În vilele vechi care sunt folosite ca şi spaţii de birouri, pe de altă parte:

·                 nu întotdeauna este disponibilă reţeaua de internet şi telefonie;

·                 spaţiile de parcare sunt limitate la câteva spaţii în fața vilei şi, cu puţin noroc la o parcare din curte;

·                 este nevoie de mai multe servicii de întreţinere şi reparaţii;

·                 chiria este uşor mai mică decât în cazul spaţiilor de birouri, însă confortul angajaţilor are de suferit.

Cele mai citite articole

You may also like